25 Ağustos 2012 Cumartesi

Vee ilk çiftim Zehra&Hamza 08.07.2012

Evet...

Uzun zamandır fotoğraf çekiyorum ama ilk defa bir gelinle damadı profesyonel anlamda çektim.Ve itiraf etmeliyim ki çok keyifli birşeymiş.Sanki onların enerjisi,mutluluğu bana geçti.

Long time i've been shooting but it's the first time i had a shooting as a professional about a bride and a groom.And i admit that it's so enjoyable.I took some their energy and happiness.



Yaklaşık iki saat sürdü çekim,mekan olarak Harikalar Diyarı'nı seçtik.Şansımıza başta hava güneşliydi ama sonradan kapandı.Hatta çekimimizi bitirdik yağmur başladı :) Neyse bereket diyelim!

It took about two hours,we decided "Harikalar Diyarı" as a place.Luckily,the weather was sunny at first but after it was bad.It started to rain after our shooting's end :) We can say "blessing" !
 
 








Son olarak çekimde bana yardım eden güzel asistanım Şeyma Özdemir Kadıoğlu'na da teşekkür ederek ilk postumu bitiriyorum.

Finally,i want to thank my beautiful assistant Seyma Ozdemir Kadıoglu and i'll finish my post.

Sevgiyle ve muhabbetle kalın.

With loves

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder