28 Eylül 2012 Cuma

Portre : Şirin B.

Evett merhabalar tekrar, uzun bir aradan sonra tekrar post hazırlayabilme şansım oldu.Tabi bu arada napıyorum,bol bol fotoğrafçılık üzerine eğitim alıyorum,kitaplar okuyorum ve yine bol bol çekimler yapıyorum.

Hello again! I have a chance to post after a long time.At this time,i'm studying about photography,reading some books and shooting a lot.

 Yine yaptığım çekimlerden bir tanesini post hazırlamak istedim sizlere. Bu biraz daha kişisel bir çekim oldu.Mekanı çok seviyorum.Ankara'da nadir bulunan yerlerden ve hava da iyice soğurken ucundan yakaladık güneşi biraz ve güzel bir çekim gerçekleştirdik biz. Umarım sizlerde beğenirsiniz.

I wanted to post about one of my shooting again.It became a kind of personal shooting.I love the place.It's a rare place in Ankara and we catched the sun when the weather is getting cold,we had a very nice shooting.Hope you like it too.
























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder